ページ

Tuesday 26 June 2012

Bath and Eastbourne

On 16th and 17th June, I went to Bath and Eastbourne.
Maybe some of you don't know them, so I'll tell you!
Bath, as its name suggests, is famous for the bath, the Roman Baths.
It is one of the world heritages.
One thousand and hundreds ago, people from a lot of different areas visited the bath very often.
This is because they knew that baths were really good for their healthy.
When you visit there, you must not touch the water, because people don't test water quality.

6月16日、17日にバースとイーストボーンに行ってきました!
ちなみに泊りがけです。
「バースとイーストボーンって何!?」と、思う方もいると思うので私が紹介しましょう♪
バースはその名の通り、”お風呂”、「ローマン・バス」で有名です。
世界遺産の1つでもあります。
千数百年前、様々なところから人々が足繁くこのお風呂に通っていました。
とゆうのも、その当時の人々もお風呂は健康に良いと知っていたからです(;゚Д゚)!
ローマン・バスに訪れたら気をつけなければならないことが1つ。
お風呂の水は水質検査を受けていないので、決して触らないように!
ちなみに、そんなこととは知らずに私は触ってしまいました(´;ω;`)


















Next, Eastbourne is famous for Seven Sisters.
It is the chalk bluffs, and it looks as if there are 7 women.
Unfortunately I have a fear of height, so I couldn't enjoy so much;(
If you want to go there, I'll recommend you to do so as soon as possible.
This is because the bluffs is eroded, and the shape is changing...

次に、イーストボーンはセブン・シスターズで有名です。
セブン・シスターズとは白亜の断崖のことで、まるで7人の女性がいるように見えることから、そう呼ばれています。
ちなみに、想像力のない私はどう見ても7人の女性には見えませんでした←
その上、最悪なことに私は高所恐怖症なのであまり楽しめなかったのです・・・
もし、みなさんがセブン・シスターズに行きたいのなら、なるべく早く行ったほうがいいですよ!
とゆうのも、侵食が今でも進んでいて、形が変わってきているからです。



1 comment:

  1. I also enjoyed Bath and Seven Sisters.
    I was happy that we had few rain and sunny weather in Eastbourne:)
    We had a lovely trip:D

    ReplyDelete